sobota, 15 września 2012

#2 - najnowsze twory

Witam wszystkich! 

Dzisiaj mam dla was moje dwie najnowsze pracy wykonane w ubiegłym tygodniu. Narysowanie każdej zajęło mi ok. 1,5 godziny, ale każda godzina spędzona na rysowanie bardzo mnie cieszy:) Jestem dobrze zmotywowana i mam w planach zakup nowych książek i zabranie się za rysownia postaci i krajobrazów, bo jak widzicie na  razie królowały zwierzęta. Dlaczego? Są chyba najprostsze, przyjemne, dobrze się uczy kształtów i proporcji i dużo one wniosły do mojego życia. 



Jeleń rysowany był z pomocą książki, a ptaka narysowałam zupełnie sama. Znaczy obie prace rysowałam sama, ale jelenia z tutorialem. Cienie ptaka zostały jednak stworzone przeze mnie całkowicie. Mam nadzieje, ze nie poszło mi najgorzej:) Na dziś to już tyle. Postaram się szybko coś tu dodać. A tymczasem liczę na komentarze.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę także powodzenia:)

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze Ci idzie, ponieważ rysując z książkami sama uczysz się cieniowania i proporcji, co doskonale widać w Twojej drugiej pracy. Obie prace mi się bardzo podobają. Niestety nie wytknę Ci błędów bo ich nie widzę. :)

    Czekam na kolejne prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pierwszy rysunek - rysunek jelenia :) Na prawdę dobrze ci wyszedł! ;) A blog bardzo mi się podoba, ponieważ mam o takiej samej tematyce, a więc oczywiście obserwuję :) Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń