środa, 26 września 2012

#4 - Żyrafka

Witam serdecznie!

Nie pisałam przez tydzień na blogu, bo nie miałam weny, ale znowu jestem zmotywowana. Nie wiem, czy też tak macie, czy nie, ale moja twórczość trwa określony czas, a później muszę odpocząć. To nie oznacza oczywiście, ze się poddaje, czy coś zaniedbuje. Po prostu tak już mam i tyle. 




Rysunek ten rysowałam już jakiś czas temu, ale nie zdążyłam jeszcze wstawić na bloga. Robię to dziś i liczę na jego ocenę. Mam nadzieje, ze oczywiście się wam podoba. Zajęło mi to troszkę ponad godzinkę, ale jestem w miarę zadowolona z efektu, bo to to co chciałam osiągnąć. 

Pozdrawiam i liczę na komentarze, za które chętnie się odwdzięczę! 

4 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo ale to bardzo podoba mi się ta praca. Z daleka wygląda troszkę jak wydruk, taki urok ołówków (i ładnych prac!) Tutaj są te oczy, które najbardziej u Ciebie lubię. TAK TRZYMAJ! :) I liczę na częste posty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Tak sobie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga... Widać jak się rozwijasz z każdym rysunkiem. A oczy żyrafy wyszły Ci jak żywe! Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! :D Tak jak już dziewczyny pisały wyżej, oczy żyrafy są "jak żywe" :) Naprawdę świetnie narysowane :) A co do tej weny w rysowaniu, mam tak samo! xD Porysuję trochę, (chce mi się bardzo rysować) a później brak jakiejkolwiek weny, i nie rysuje z 2 tyg. ;D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń